Haftasonu Selimiye

11 Nisan 2010 Pazar

Çooook uzun zamandır planladığımız Marmaris Selimiye tatilimize çıktık çoook ani bir kararla. Cuma gecesi eyp'nin ilkokul arkadaşlarındaydık. Gece 1.30'da kesin karar verildi, cts öğlen yoldaydık.
Bodrum'dan Muğla'ya, Marmaris'ten Selimiye'ye epey uzun,boool yeşil bir yolculuk oldu.
Melek Güneş, hafif virajlı, bol oksijenli uzun yolculuğun sonuna doğru midesini eline aldı, daha doğrusu benim elime verdi :)
Birisi öğürürken ondan önce kusan ben, en çok eyp'yi şaşırtarak, olaya ani müdahalemle, hallettim. Ne de olsa tek araba gittik, arkadaşların arabasına öğle yemeği menüsü çıkarmanın alemi yok.
Demek ki neymiş; köftenin üzerine minik milka çikolata topu yenmeyecek, yol boyu bıdır bıdır konuşan bebe birden susup garip hareketler yapıyorsa ilk defa kusacağı anlaşılabilirmiş.
Olay tam Kız Kumu'nun önünde gerçekleşti. O yüzden adını Kız Kusmuğu olarak değiştirdik, iğrenciz!!
****
Bungalovlarda kaldık. Çoook sıcaktı.
Yemekleri Sardunya'da yedik.
Fırsat bulup gitmek isteyenler için bir minik tavsiye..
Bungalov için orda yer bulamadık, daha yakın bir yerde kaldık. Çok kalabalıktı çünkü. Önceden rezerve ettirmek faydalı olabilir.
Detay vermek istemiyorum. Deniz ürünleri süper. Kahvaltı da öyle. Sebzeler kendi mahsülleri. Kahvaltı yaparken köyün balıkçıları sabaha karşı tuttukları balıkları getiriyor. Personel çok kibar, çok ilgili.
****
Uluç Ege'nin yine bir gezi sırasında çıktı bir dişi daha :) Ama keyfi yerindeydi.
Melek Güneş'i denizden uzak tutmak imkansızdı neredeyse. Hiç oturmadı, koştu oynadı. Denize taş attı, dönüş yolunda Beypınarı'nda balıkları besledi..
1 gece kalıp döndük, yeni minik tatil hayalleri kurarak...