15 Aralık 2008 Pazartesi

Şu yazıyı yazmaktan daha zor valla başlık bulmak.
En son ortaokulda olmuştu bu sanırım. Kompozisyonu yazar, sonra 10dk düşünürdüm ne başlık koysam die :P
Neyse anlatıyorum ben bodoslama. Zira pek de vaktim yok yazmak için.
Anladım ki bu bayram, akrabalarla tanışma, ev ziyaretleri vs hiç yaramıyor bize.
Tek kaşını kaldırmaya başladığından beri, ki bu bikaç haftalıkken olmuştu, melek güneş ya çoook ciddi ya da keyfi yerindeyse pür neşe. Yani her şekilde ilgi odağı olmayı başarıyor. Buna bir de İzmir'de 1 aydır özlemle beklenmesi eklenince melek güneş resmen kucak manyağı oldu.










Ananesiyle pencereden bakar, dedesinin kucağında onun yediklerini seyreder, gn teyzesinin makyajını izler aynadan, büyük teyze yasmin biraz haşin sever, melek güneş buna bazen bayılır bazen sinirlenir... derken geldik evimize, kaldık başbaşa. İlk gece bir taraftan eşyaları yerleştir, çamaşırları makinaya at, ser, ortalığı toparla... şeklinde her seyahat sonu yaşanan yorucu koşuşturmaya bir de huyunu suyunu otobanda yitiren melek güneş eklendi. Yine maymuna döndük eyp ile. Ertesi gün temizlik yapmak için bıraktım babanesine ama bileklerim o kadar ağrımıştı ki melek güneş'i hoplatıp gezdirmekten, öölesine bi toz aldım ve meleğimle derin bi uykuya daldım :)

4 yorum:

a. gizem dedi ki...

"minik pembe dil" nası bi başlık?
ben o pembişi yiyebilir miyim annesi?

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

başlık bulmaktan daha gıcığı sevdiğim bloglara girip, yazacak bişey bulamayıp ama yine de "geldim, okudum, sevgiler" anlamında bişeyler yazmak istediğim anlardaki zor durumdur.işte aynen şu anda yaşadığım sıkıntı böyle bişey. ay ne diyim ki şimdi? çok şeker işte kuzucuk, sana da kolay gelsin. yorma kendini, bırak dağınık kalsın :))

Adsız dedi ki...

maşalllahhhh canım benimm bu fotoyuu istiyorumm
tamm artıst poz mükemmell meleğim benimm
içinize sinsin bayramınızz
öptüm sizii
ayrıca çook özledimmm

Rahsan Collyer dedi ki...

Boşver şekerim, başlık bulamıyorsan başlıksız yayınla gitsin. Nolcak yani. Bizbizeyiz şurda:)