2009 Dile benden ne dilersen

30 Aralık 2008 Salı



Kıyamam sana..
Herkes senden bissürü şey mi istio 2009?
Benim herşeyim var. İstediğin bişey olursa çekinmeden sööleyebilirsin. Sağolsun 2008 çok bonkör çıktı. Sağlığım, huzurum, miniğim... Herşey yerli yerinde..
Her gününü zevkle yaşamak istiorum ben sadece.

Breaking and Entering

27 Aralık 2008 Cumartesi

Beğenmediğim bir Juliette Binoche filmi oldu mu? Hayır.
Bu da onlardan biriydi. Melek Güneş, sağolsun,annesinin filmi bitirmesini bekledi uslu uslu, arada bi uyudu, mızırdandı ama final müziği ona ninni gibi geldi. :)
Ofisine giren hırsız genci takip eden İngiliz mimarın yavaş yavaş değişen hayatı..
Müzikler, dialoglar harika..





Bizim ülkemizde isimler bayraklar gibidir. İsmin yüzünden yaşar ya da ölürsün.
Bosnalı Amira'nın bu sözü tam da bugün içindi..

Piccadilly Jim

22 Aralık 2008 Pazartesi



Bu da romantik komedi diye geçiyor ama diğerlerinden epey farklı. 1930 Amerika ve İngiltere'si. Hanımlar çoooook şık. Saç, makyaj, kostümler harika. Sadece bunun için bile izlenebilir. Bir de tabii ki Sam Rocwell.. Green Mile, Matchstick Men'den sonra burada da çok şirin ve yetenekli. Masum bir yalan üzerine kurulu akıp gidiyor işte zevkli bir eğlencelik...

Hmmm, gözüm bi yerden ısırıooo!!

20 Aralık 2008 Cumartesi

Ama nerden? :)
Nikah günümüzde çekilmişti bu fotoğraf İzmir'de. Evime yerleşir yerleşmez iliştirmiştim buzdolabına, her an görebileyim ailemi diye. Hatta eyp dalga geçmişti, askerlerin dolabına astığı gibi diye :P
Şimdilerde Melek Güneş'i çok oyalıyor bu fotoğraf. Gerçekten anlayıp tanıyor mu bu ufacık haliyle bilmiorum ama bana sanki anlıyormuş gibi geliyor.




Yanaklar da fotoğrafın yarısını kaplamış bu arada :)

Balkon Sefası

19 Aralık 2008 Cuma


Bodrum'da güneş dayanamadı, bikaç gündür sakladığı yüzünü gösterdi yine bugün. Bizim Güneşimiz de evde durmaktan nefret eder hale geldi. Battaniyesine sarmaya başladığımda hemen heyecanlanıo artık, bi yalanmalar, kikirdemeler :) Çarşamba günü attım arabasına pazara götürdüm. Yola çıkmadan uyuyakaldı.
Bugün de sarmaladım, poyraz epey sert çünkü, çıktık balkonumuza. Ağaçlara mı baksın, bana gülücük mü atsın şaşırdı kuzucum uyuyakaldı :)

Melek Güneş'in ilk albümü



Çoook ucuza almıştım bu albümü doğumdan önce kipadan. Rengini çok sevmiştim. Ama bugün resimleri yerleştirecekken çok boş göründü gözüme. Ee hazır tvde Derya Teyze, hayal gücü falan diyo ben de elimdeki artık iplerden böyle uyduruk bişeyler yaptım, hepsini çooook eski minik bi tokamla tutturdum, kızım için rengarenk bişey üretmiş oldum. :)

Benim olsun!!!!

17 Aralık 2008 Çarşamba



Bu battaniye, divan örtüsü vs neyse bayıldım!!!
Yapılışı, resimleri burada.

15 Aralık 2008 Pazartesi

Şu yazıyı yazmaktan daha zor valla başlık bulmak.
En son ortaokulda olmuştu bu sanırım. Kompozisyonu yazar, sonra 10dk düşünürdüm ne başlık koysam die :P
Neyse anlatıyorum ben bodoslama. Zira pek de vaktim yok yazmak için.
Anladım ki bu bayram, akrabalarla tanışma, ev ziyaretleri vs hiç yaramıyor bize.
Tek kaşını kaldırmaya başladığından beri, ki bu bikaç haftalıkken olmuştu, melek güneş ya çoook ciddi ya da keyfi yerindeyse pür neşe. Yani her şekilde ilgi odağı olmayı başarıyor. Buna bir de İzmir'de 1 aydır özlemle beklenmesi eklenince melek güneş resmen kucak manyağı oldu.










Ananesiyle pencereden bakar, dedesinin kucağında onun yediklerini seyreder, gn teyzesinin makyajını izler aynadan, büyük teyze yasmin biraz haşin sever, melek güneş buna bazen bayılır bazen sinirlenir... derken geldik evimize, kaldık başbaşa. İlk gece bir taraftan eşyaları yerleştir, çamaşırları makinaya at, ser, ortalığı toparla... şeklinde her seyahat sonu yaşanan yorucu koşuşturmaya bir de huyunu suyunu otobanda yitiren melek güneş eklendi. Yine maymuna döndük eyp ile. Ertesi gün temizlik yapmak için bıraktım babanesine ama bileklerim o kadar ağrımıştı ki melek güneş'i hoplatıp gezdirmekten, öölesine bi toz aldım ve meleğimle derin bi uykuya daldım :)

İzmir yolcusu kalmasın!!!!!

8 Aralık 2008 Pazartesi

Mutlu Bayramlar...

Mutlu yaşa :)

4 Aralık 2008 Perşembe

video

Yahşi'de gece

2 Aralık 2008 Salı





Yılın son ayının ilk gecesinde Ortakent Yalı'da ay böyleydi..Hayran kaldık. Bu arada fotoğrafı hashas çekmiş yahşice'den.