Elif Şafak

22 Mayıs 2008 Perşembe


Aynı yazara ait kitapları arka arkaya okumayı severim. Önce Siyah Süt'ü okumuştum. Bu arada ordaki ilişki de elf- eyp idi. O yüzden tam da çocuk konusunda kafam karışıkken kendimi çok mutlu hissetmiştim kitabı okurken. Zaten kitap bitmeden bizim 9 aylık - daha doğrusu bir ömürlük - hikayemiz başladı :)





Bugünlerde ise elimde Baba ve Piç var. Bu kitabı da uzun zamandır okumak istiyordum. Çünkü hakkında bir yığın eleştiri, dava vs vardı. Ve kitabı okumadan yorum yapmak doğru olmazdı. Henüz kitabı yarılamadım ama epey sardı beni. Birbirinden ayrı ama biyerlerde buluşan hayatları detaylı olarak anlatıyor. Yine aralarda uzun karakter isimleri var. Siyah Süt'te Anaç Sütlaç Hanım, Hırs Nefs Hanım, Saten Şehvetli Hanım vs.. Baba ve Piç'te ise Gizli Gay Köşe Yazarı, Alkolik Karikatürist, ama en çok da Aşırı Milliyetçi Filmlerin Gayri Milliyetçi Senaristi :)


Bu arada Elif Şafak şu anda 2. bebeğini bekliyormuş.
Yazar ve kitapları hakkında detaylı bilgi ve yorumlar tabiki kutsal bilgi kaynağında var.

2 yorum:

Esin dedi ki...

Bu aralar siyah sütü ben de okuyorum ,acayip sardı beni,boş derslerimde,ömerden kalan vakitlerde,minibüste her yerde okumaya çalışıyorum...
baba ve piçi ben de okumak istiyorum ,onu da okurum inşallah

Nur dedi ki...

Siyah sütü bende okumuştum şimdiler de ise aşk isimli kitabından çok bahsediliyor etkisinden kurtulamayanlar dilinden düşürmeyenler... E benide onlar yüzünden merak sardı inşallah en kısa zamanda alıcam...