Mavi yeşil bir pazar..

19 Mayıs 2008 Pazartesi








Süper yorucu bir pazar günü geçirdik :) Süper, yorucu yani :)
Muğla Üni'den arkadaşlarımız evlendi. Birlikte geçirdiğimiz onca güzel günden sonra bu günü de paylaştık onlarla. Düğün öncesi eyp beni daha önce çalıştığı tekneyle geldiği koylara götürdü, bu sefer karadan. Hisarönü, Orhaniye, Kız Kumu ve onun bayıldığı Selimiye...Deniz kokusuyla, çam kokusu birbirine karışmış. Dağların içinden, kayaların arasından bile ağaçlar çıkmış.
Bi de fotoğraflardaki yollardan biri, önümüzde beyaz araba olan, Dondurmam Gaymak filminin çekildiği yol :)


Yemeğimizi çoook sevdiğimiz bi yerde yedik. Cennet Restorant- Akyaka. Çıtır ekmeklerimizi ördeklere verdik :) Salatamızı çekmeye çalışırken eyp dayanamadı, daldı bile hemen :)

3 yorum:

Gonca dedi ki...

Ne güzel yaz oralara hemen gelivermiş, resimler de deniz mükemmel gözüküyor. Bebecik dünyaya geleceği yeri bilse hemen gelmek isterdi heralde:))

Esin dedi ki...

elifcim merhaba canım,
düşündüğün isimleri çok beğendim,özellikle kaan ismini, ben de ömere ,2. isim olarak kaan isminide koymayı düşünmüştüm ancak kimse beğenmeyince bir başka çok sevdiğim ismi yiğiti koydum...
isim önerilerine gelince benim hamileyken ömere düşündüğüm isimler rüzgar ,demir,yağız,arda,yiğit,kaan,berke'ydi..Ama 2. çocugu yaparsaam ve erkek olursa emir kaan koymak istiyorum..
Eğer kız olsaydı ela,defne,melis,eda,esra,beren,berra,nil düşünebilirdim..
Bu isim mevzuu çok önemli ve seçimde bir o kadar zor.
eyp de salataya dalmakta haklı benim bile canım çekti,burdan...
yazım çok uzun oldu ama:)))
seni çok öptükkkkk..

sevdamavisi dedi ki...

Sevgili Elif,
ben de bir ay sonra Bodrumdayım. her yıl Muğladayız zaten. öyle özledim ki. bu fotoğrafları da görünce nasıl sabredeceğim bilemiyorum. sevgiler..