15 online mı????

24 Haziran 2008 Salı



Çooook mutluyum!!
Kuzen gn'in tavsiyesiyle hiç aklımda olmayan birşeye başlamış, hayatımın zorlu bir döneminde blog işine girmiştim biraz umutsuzca.
Yeni hamileydim, 3 öğünü 6 kez yiyor, tekrar tekrar çıkarıyordum, tansiyonum, 7'nin üstüne çıkmıyordu. İşyerimin üstün anlayışı sayesinde yerimden 5 dk bile kalkamıyor, masa başında fenalaşıyordum. En sonunda zor bir karar verdim, kendi ve en önemlisi içimdeki nar tanesinin sağlığı için işten ayrıldım.
Hemen hergün bloğuma minik notlar, resimler ekledim, okuduklarımı, yaptıklarımı hiç tanımadığım insanlarla paylaştım. Kadınlığın bu bol hormonlu, gözyaşlı döneminde bir sürü arkadaşım oldu.
Bugün bir de baktım gönderi sayım 100'e ulaşmış, bir anda 15 online kişi var bloğumda.
Beni hergün ziyaret eden, bugünlerimi mutlu kılan bütün blogger arkadaşlara çoook teşekkür ediyorum..

6 yorum:

siyap dedi ki...

seninle sanki yeniden yaşıyoruz bu güzellikleri...inşallah hep güzel haberlerini alırız ve minişini biz de sanal olarak severiz :))...sevgileeer...

Adsız dedi ki...

sevgili elf,bende hamileyken başlamıştım ama sonradan yani doğumdan sonra daha çok yazdım.Poyraz'a ilerde anne ve babasından inanılmaz bir hatıra olur diye:) ve insan çok tatlı arkadaşlıklar kuruyor gerçekten.Bende senin bloğunda ve dolayısı ile dünyadanda gezmekten çok mutluyum:)

elfeyp dedi ki...

Çook teşekkür ederim,siyap. Öptüm seni ve tombiğini :)

elfeyp dedi ki...

Sevgili Güldem,
Sen de benim için İzmir'den esen tatlı bi rüzgar gibisin :)
Ne zaman senin yazılarını okusam memleketim geliyor aklıma..
Sevgiler..

Sinem dedi ki...

Sevgili elfeyp;

Zor kararlar güzellikler doğurur derim ben her zaman. Hakkınızda hep hayırlısı olsun. Miniğinizle sağlıklı, huzurlu, mutlu bir yuvanız olsun inşallah.

Adsız dedi ki...

Benim yorumlarım biraz geriden geliyor malum ancak kendime gelebiliyorum:)
bende fark ettimki kötü günlerde uzaktanda olsa sanalda olsa birilerinin seni anlaması ve motive edici yorumlar yazması çok iyi geliyor. Paylaşım çok iyi gerçekten bu arada bir şey sorabilirmiyim bebek için alışveriş yapıyorsundur kesin neler aldın bloga eklersen fikir edinmeye çalışıyorumda sevgiler
Pıtırcık