Hafta 24

3 Haziran 2008 Salı


Bugüne kadar hiç kilo, diet vs derdi olmamış ben, 23 hafta itibariyle tartı da 66'yı gördüm ve şok oldum :) Geçen ay neden bilmiyorum, hiç kilo alamamıştım, doktorum da hamilelikte çok kilo istemese de bu duruma biraz kızmıştı. Çok içerlemiş olmalıyım ki kendimi yemeğe adadım. Çünkü ben iyi beslenemezsem miniğim de gerçekten minicik kalacaktı içimde :) Bi de ''Aaa hamile misin, hadi canım!!'' lardan çok sıkılmıştım artık :) ''Evet hamileyim ve kilo alamıyorum!!!!! Ne var bunda şaşıracak'' da diyemediğim için....
Bu sabah tetanoz aşımı olmaya gittim. Beni en çok sevindirense tansiyonumun normale dönmüş olması artık. 8-5 lerden kurtulamamıştım.
Bu arada mini bilgi :
Hamilelik sırasında yapılan aşıya bağlı gelişen antikorlar bebeğe de geçerek onu yaşamının ilk dönemlerinde bu ölümcül hastalıktan korurlar.

0 yorum: