Yardım zamanı

4 Ağustos 2008 Pazartesi


Az önce tvde izledim.
Antalya'daki yangında evlerini, tüm eşyalarını, tek geçim kaynakları olan traktör ve hayvanlarını kaybeden köylülere 2000 ytl yardım yapılacakmış. Hangi ihtiyaçlarını, ne zamana kadar karşılayabilir bu para? Tabi ki herşeyi devletten bekleyemeyiz ve bu gibi durumlar insanlığımızı, yardımseverliğimizi göstermek için birer fırsat olmalı.
Bu yüzden epeydir giymediğim, dolabın bir köşesinde atılan ve doğumdan sonra da belki hiç giymeyecek olduğum giysilerimi seçtim, yıkadım, göndermek için hazırladım.
Aynı şeyi yapmak isteyenler- özellikle bebeğinin küçülen giysileri olan blogger anneler-
Manavgat Belediyesi'nin bu yardımlar için telefon numarası: 0242 746 1393- Dahili 154 ve 226
Adresi: Manavgat Belediyesi
Manavgat/Antalya
Telefondaki kibar bayan herkesin çok büyük yardıma ihtiyacı olduğunu ve Manavgat Belediyesi'nin bu yardımları onlara güvenilir bir şekilde ulaştırdığını söyledi.
Cebinizden sadece ufak bir kargo ücreti çıkacak, sayenizde bir yüz gülecek, siz de güzel birşeyler yapmanın huzuruyla uyuyacaksınız bu gece.

2 yorum:

Sinem dedi ki...

Paylaşım için çok teşekkür ederim. Ben de dolaplarımı bir kurcalayacaktım zaten verilecekleri ayıklamak için. Allah yardımcıları olsun...

Esin dedi ki...

Güzel bir noktaya değinmişsin elif ben de ömerin küçülenlerini göndermeyi düşündüm yazından sonra....Buralardan birine vermektense oralara göndermek çok dha mantıklı .