Puffffff!!!!!!!!!

28 Mayıs 2009 Perşembe


Hali hazırda 90 m2 olan evceğizimiz, temizlenmeyen tek bir nokta, evet ilginç ama gerçek, :) tek bir nokta dahi kalmadan temizlendi. Sanki bir toz bulutu geldi, tüm eşyalar havalanıp tekrar yerine kondu.
İnanılmaz yorgunum. Doğru dürüst birşey yapmadan nasıl böyle yorulabiliyorum bilmiyorum ama son 3 akşamdır saat 22.00 itibariyle Melek Güneş'le kendimi şarja takıp sabah inanılmaz bir şekilde erkenden hiçbir şey olmamış gibi kalkabilliyorum.
Son 3 gündür:
- Küvetimiz söküldü. Banyodaki büyük lavabomuzu eyp bahçeye indirip, çok büyük ve bir ucu kırık olan aynasını değiştirdi, ufalttı. Bana mavi-yeşil cam taşlar ve kocaman bir silikon tabancası almış. Topladığı ve benim uzun zamandır sakladığım deniz kabuklarıyla taşlarla oynadım biraz, dolaba yapıştırdım, Derya Baykal gibi hissettim kendimi :P
- Muslukları değiştirdik, yeni ve çok güzel şeyler seçmiştik. eyp taktı hepsini.
Denizci adamın hali başka. Elinden her iş geliyor :P
Bu arada yapılanları anlatmak bile yorucu geldi bana :)
- Halılar yıkamacıya gitti ve hakkaten yaa daha gelmedi, bişey gelmiş olmasın başlarına :P
- Tüm ev boyandı. Merdivenler ve dış cephe de bitmek üzere.
- Kışlıklar kalktı. Yerine rengarenk elbiselerim, t-shirtlerim ... geldi. Çok mutlu oldum. Çocukluğumdan beri çok severim zaten aylarca unuttuğum giysilerimle tekrar buluşmayı...

.......
İşte vs vs...
Herşey oldu bitti.
Annem epey yoruldu.
Ama onu dinlendirecek bir organizasyon yaptım şipşak. 6 aydır görmediğimiz, canımız ciğermiz :P Abijim, yarın geliyor, hem de Bodrum'a. Böylece babamı da kandırabilirsem heerrkeesler evimizde toplanacak. Melek Güneş, 6 aydır görmediği ve görünce ne yapacağını merak ettiğimiz dayısıyla buluşacak.

2 yorum:

Nazpek dedi ki...

ohh mis gibi boya ve temizlik kokusu burnuma geldi güle güle kirletin

uğurlu gelecek dedi ki...

elif of ya depresyona soktun şimdi beni daha bende olan hiçbir iş yok of ya offff