Gıcık

2 Haziran 2010 Çarşamba

Aslında tüüüm kadınların bir şekilde ortak derdi, istenmeyen tüyler- nesi istenecekse zaten..
Benim çalışırken bulduğum enn güzel çözüm, lazer epilasyondu. Bodrum'da çok çok daha pahalı olmasına rağmen yeni evli, çalışan, çocuksuz biri olarak bunu pek önemsememiş, 4-5 seans yaptırmıştım.
Sonra hamilelik, emzirme, tekrar hamilelik, tekrar emzirme..., lazere verilen parayı lüks bulup, onunla çocuklarıma neler yaparım fikrindeki içimdeki klasik anne lazerden vazgeçti..
Ondan sonrası pek iç açıcı değil. Bacaklarımda çok çok azalan tüyler, çok büyük olasılıkla epilasyon makinesi yüzünden batık olarak döndü bana, kese, peeling vs pek işe yaramadı. Zaten ne peelingi?!? Duş alıp çıktığıma şükreder haldeydim..
Vee ben de küçük bir araştırma yaptım nette. Forumlarda okudum ki, yalnız değilim, ohh çok şükür!!



Şöyle bir losyon var. Tend Skin
Çoğunluk olumlu sonuç almış, zaten bu tür şeyler de önemli olan düzenli kullanım.
2 gün kullanıp, 1 hafta sonra devam edip, olmayınca ürüne çamur atmak tarzım değil :)
Bir cesaret sipariş verdim.
Ama kapıda ödemeyi seçtim.
Pzt öğlen verdiğim sipariş, bugün öğlen elimdeydi.
İlk kullanım için çok iyi bir sonuç aldım.
Sanırım ölü deriyi çabuk soyması, temel özellik.
Yalnız hamileler ve emzirenlere önerilmiyor.
**
Bu arada babamın rahatsızlığında kesilen sütlerim nedeniyle Uluç Ege 8,5 ay kadar emebildi...
**
Tonik kıvamında, pamukla sürülüyor, ama biraz daha yoğun gibi, gramajı düşük ama bu yoğunluğu nedeniyle uzun süre kullanabilirim sanırım. Zaten bitmeden çözüme kavuşacağız gibi..
Tavsiye eder miyim?
Evet
:)

4 yorum:

ELİF dedi ki...

Elifciğim, napıyo bu tüyleri mi döküyo??

ferulago dedi ki...

Reklamlarda en son 1 ay önce kullandığı epilatörünü bulamayan kadınlardan nefret ediyorum. Ya reklam hilesi ya da ben anormalim bırak 1 haftayı, 2-3 gün sonra minik minik çıkanları tekrar almak gerekiyor

elfeyp dedi ki...

Ölü deriyi çok çabuk soyuyor, cilt altında görünen ama alınamayan tüyleri yüzeye çıkarıyor, Elifcim..

Ferulago,
Kesinlikle reklam hilesi. Kadınları kandıramadıklarından artık, genç kızları hedef aldılar. Geçenlerde 12-13 yaşlarında bir kız vardı reklamlarda :)

uğurlu gelecek dedi ki...

ya batık konusunda birde bana gell fena.. dur bakalım deneyeyim olmazsa bende