Gel de şimdi 'aq' deme !!!!!!!

18 Haziran 2010 Cuma



2 gün mutluluk haram bize, yemin olsun!!
2 gün hayal kurduk ya, ne haddimize!!!

Önümüzdeki hafta çok yoğun bizim için.
Perşembe eyp'nin ilkokul arkadaşı evleniyor, cuma Zeyno, pazar günü de en heyecanlısı ve inanılmazı Abijim nişanlanıyor, İzmit'te..
Herşey güzel, planlarımız hazırdı. İzmit yolculuğu 1 güncük olacağından çocukları da bırakacaktık.
Sonra ne oldu?
eyp'nin teknesi tersanede, her akşam eve gelmenin huzurundayken diğer teknenin kaptanı işten ayrıldı. 15 günlük Göcek turu bize!!!!
Bu sabah gitti eyp. Dün gece apar topar bavul hazırladık.
Reklamlardaki kadın, 'Kocam kaptan, gömlekleri bembeyaz!!' diye gevrek gevrek gülerken, gerçekten içimden gelerek küfrettim bu sefer.
Üzülmedim, kırılmadım, çok sinirlendim.
Hayal kurmaktan vazgeçtim bir kez daha!!

4 yorum:

anne kaleminden dedi ki...

büyük bir hayal kırıklığı olmuş ama ne derler bilirsin :) bazen küfür gibi gelse de "vardır bir hayır" :)))

elfeyp dedi ki...

Öyledir umarım :)

SvGLove dedi ki...

Başlık süper olmuş:D
Ama gerçekten her şey de bir hayır vardır,umarım yakında hayır ortaya çıkar...

uğurlu gelecek dedi ki...

aa kötü olmuş.. olsun vardır ondada bir hayır.. bazen bende kaldırıyorum hayal kurmayı rafa. seninkide geçici olsun..abin için çok sevindim hayırlısı olsun.