Once upon a time in Bodrum

30 Nisan 2008 Çarşamba






Düğün sezonu başladı.
2 yıl önce düğün hazırlıkları yaparken nette hergün başka bi siteye girer, gelinlik modellerine bakardım. Favorim her zaman Pronovias'tı.

Sonra pek de aklımızda olmayan bi modeli beğendik eyp ile. İzmir'de Zehra Moda Evi'nden almıştık. O zamanlar sadece 52 kilo olduğum için beğendiğim gelinlik olmuştu hemen üstüme, diktirmemize gerek kalmamıştı. :)




















Model araştırması yapanlar ve benim gelinliğimi beğenenler için faydalı bi mini bilgi Ian Stuart'ın sitesinde daha da güzelleri var.

Tek dileğim herkesin hayalini gerçekleştireceği gelinliğini, yanında sevdiğiyle birlikte giyebilmesi..

Bu arada elfeyp'yi biraz gizemli yaptım. Model öne çıksın diye :P

1 yorum:

Adsız dedi ki...

gerçekten çok güzelmiş:) gelinkil harika bir şey ya.. ben hala bakıyorum desem,eşim sana yine alalım giy diyor,ne yapsın:) İnsanın beğendiği gelinliği,istediği insanla giyebilmesini dilerim bende:)