27 Nisan 2008 Pazar


Sonunda kütüphaneye üye oldum. Biraz karmaşık görünse de çalışanlar çok yardımcı oluyorlar burada. Yeni çıkan kitapları bulmak da mümkün ama böyle bi yerde denizcilikle ilgili yeteri kadar kaynak olmaması üzücü. 2 kitap aldım dün. Biri Kolera Günlerinde Aşk. Yüzyıllık Yalnızlığa bayılmıştım. Bu da ne zamandır okumak istediğim bi kitaptı zaten. Filminin soundtrackini yollamış bana Gn, hiç kaçırmaz, çok beğendim ben de. Shakira- Pienso en ti. Şarkıcının adını görenler hiiiç kıvrak bişeyler beklemesin. Ama romanı okurken dinlemek çok hoş oluyo.



2. kitapsa, gerçek değeri çooook sonraları anlaşılacak olan yazar Sunay Akın'dan- Kırdığımız Oyuncaklar. Liseden beri okurum ara ara Sunay Akın'ı, rastladığım her programda takip ederim. Yaşamdan Dakikalar'da kendisine pek söz hakkı tanımaz işin ehli teleezoncular ama onun değeri apayrıdır. Kızılderililerle oyuncaklara takıntılıdır. Bişeyler anlatmaya başlar, hikayenin sonunda kahraman hiç ummadığınız biri çıkar, şaşar kalırsınız, bi yandan da düşünmeden edemezsiniz: Bu adam bunca şeyi nerden öğrenmiş??

0 yorum: