....

23 Ocak 2009 Cuma

Yorum rekoru kırdı son yazım :)
Tüm arkadaşlarıma iyi dilekleri için teşekkür ediyorum çoook.
Bir anda herkesi böyle şoka uğratmak eğlenceli görünmüştü ilk günlerde gözüme. Fakat ilerleyen günlerde, bana geçen kışı hatırlatan bulantılar, baş dönmeleri.. tekrarlandı. İşimi neden bıraktığımı hatırladım..
Ama hayatımda herşeyden daha önemli olan bir adet melek güneşim olduğu için kendimi toparladım çarçabuk. 4. ay kontrolünde doktoruyla konuştuk. Mama sayısını arttırmıştım doktora gitmeden önceki birkaç gün. Artık sadece mama yok miniğimin hayatında. 2 küçük kaşığı ve bir adet tabacığı var. Bununla ilgili detaylı bilgi ve nefis resimler azz sonraa!! Çünkü benim laptopun şarj aleti bozuldu. eyp'nin şirket pc'sine pek dokunamıyorum, epey yüklü çünkü elimde kalır die ödüm kopuyor.
Annem geldi bu arada. Can kurtaran gibi yetişti. Biraz dinlenebildim son 1 haftada.
Benim de kontrolüm bir de. Epeydir yazmayınca nasıl birikiyor ya.. Anlatmak da zorlaşıyor böyle daldan dala konuyorum. Jr.'ın durumu çok çok ii görünüyor. 20 gün sonra ikili test, sonra üçlü...Bi yerden hatırlıyorum sanki bunları :)
Simdilik yazabileceklerim bunlar.eyp yeni tel alınca onunkine el koydum,ordan yazıyorum bunları, resim ekleyebilecek miyim bilemiyorum.

7 yorum:

senem dedi ki...

Elfcim hayırlı uğurlu olsun Jr. Sağlıkla gelsin. Melek Güneş'le birbirlerine hep arkadaş, destek olsunlar. Bu kadar hızlı olmasa da ben de ikinciyi yakında istiyorum, inşallah olur. Benim kardeşimle aramda 15 ay var yalnızca. Birlikte büyüyüverdik ne güzel. İlk zamanlar bakım zor olsa da biraz büyüyünce birbirleriyle oynamaya başlayıp seni rahat bırakırlar.

Anne baba için tek dezavantajı iki çocuğun da birden büyümesi ve eş zamanlarda evden ayrılıverip anne babayı yalnız bırakmaları. Ama sizin bunu düşünüp üzülmeniz için daha çok zaman var :))

Adsız dedi ki...

kolay gelsin canım:)

KEO dedi ki...

tebrik ederim, sağlıkla kucağın alırsın inşallah ikinci minik yavrunu...

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

ben hala şoktayım :))
sevgiler, sağlıklar sıhhatler genişleyen aileye

gulnihal kalfa dedi ki...

ah bi bitse şu finaller hemencicik yanınızdayım inşallah. kaldı son 2 durumundayım :D öptüm sizleri ablam

Adsız dedi ki...

tebrik ederim seni
benim kızım da 3.5 aylık (melek güneşi biraz geçte olsa takip ediyoruz :)
zorlu bir sezeryandan sonra yeni bir bebek lafını agzıma bile almıyorum.
seni görünce birden sanki bende hamile olsam acaba ne yapardım diye düşündüm bir an :)
aslında senin gibi yapmayı çok isterdim ama cesaret edemiyorum.

umarım iki kuzuyuda saglıcakla büyütürsün
kendine dikkat et

berryn

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

evelsi gece rüyamda 2.yi doğurduğumu gördüm (kızdı) senden esinlendim galiba elfcim