Bodrum'da yaz bizi bozar :)

15 Haziran 2009 Pazartesi


Bodrum'dan ufaktan kaçmanın vakti geldi.
Zira bundan sonrası bizi aşar.
Bol jeepli trafik, kargaşa, lömbür lömbür meme, bacak bi yere kadar.
Dün, çooook güzel bir pazar günü geçirdik. Hazır ergenler, ÖSS'de çırpınıp, karneler taze taze alınmışken, tertemiz sahilimiz dolmamışken tadını çıkardık arkadaşlarımızla yalının.





Melek Güneş, ilk kez bu kadar uzun kaldı suda. Ne burunda cümük, ne sırtta isilik kaldı. Daha önce sokmak istiyordum ama eyp de olsun yanımızda istedim. Onun eli değerse hiç çıkamaz artık sudan :) Halbuki ne hayaller kurmuştum. Meleğime minik bikinilerden alacaktım ama o kadar da miniğini bulamadım :)
Ben de oğluşumla girdim tabii ki denize. İçerde sakin sakin oynaştı o da :)
Dediğim gibi, böyle bir pazardan sonra hafiften İzmir'e kaçış iyi gelir bize şimdi. Gn'in kardeşi, Nurci, çok büyük bir olasılıkla ameliyat olacakmış. Çok çok üzüldüm. Onların da yanında olmak istiyorum. Melek Güneş, moral düzeltir belki biraz.
Zaten eyp de 12-13 gün yok. Mehmet-Mustafa Öz ve Oprah geliyor. Eveet, Winfrey olan :)

5 yorum:

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

allahım ne mutlu bir kızsın sen yaa Melek.. annen de hiç hamile gibi durmuyo valla. pek ufak bir göbüşü var. güzel hamile senin bu annen valla..
denize sokma işini ben de deneyeyim bakalım, gitsin mümükler. daha cok üşütürüm diye korkuyorum ama bakalım.
ps. bandanayı ödünç mü aldınız anam, barkodu üstünde.. nihahaha ( kötüyüm ben kötüyüm kötüyüm)

Efsun dedi ki...

Coook sekersiniz, ah keske bizde burada böyle güzel keyif yapabilsek...

FFFYYY dedi ki...

ailecek çooooooooookkkkkkkkkkkk tatlısınızz. ne güzel bir pazar keyfii. daim olsun. eyp e iyi turlar sizede bol gezmeli izmir sefası.ailene sevgiler,gn kardeşinede geçmiş olsunn. öptük sizi kocaman

ozlemhan dedi ki...

Çok şekerler Kızlarımız aynı gün doğmuştu hatırlıyorsan bizde geçen hafta antalyadaydık ama ben yapıp yapıp minik bikini mayo buldum kızıma çok şeker oluyorlar.

ELİF dedi ki...

elifcim merak ettim seni yaz bişiler...