Uykusuz her gece....

13 Haziran 2009 Cumartesi



Allahımm, ne zor işmiş şu büyümek...
Gece 02.45'ti bu konu aklıma geldiğinde.
Odasına alıştırma turları yanlış bir zamanlamayla başladı.
Zira, 2. dişimiz bol sancılı bir şekilde baş gösterdi. Her diş için yaklaşık 1 hafta uykusuz gece geçirdiğimizi düşünecek olursak daha epey işimiz var gibi.
Bu sabah saat 06.40 civarında artık uyumaya karar verdi Melek Güneş. Topu topu 5-6 sene kullanacağı birkaç diş için bu ne ızdırap ya Rab!!!
Gece 22.00 gibi uykuya geçişte herşey yolunda. Beşiğine yatırıyorum. Biraz oyalanıp ses çıkarmadan ben de yatıyorum.
Uyumasam da dinlenmeye ihtiyacım oluyor. Aslında kendi vücudum için, çok şükür ki herşey yolunda, oğluş biraz dinlensin diyorum. Ama o, geçen seneki boşluğu çooooktan doldurmuş. Deli gibi tekmeler, hareketler, pıtırtılar içerde :) Sakın diyorum, sakın sen de dolanma kordonlara minik ablan gibi.
İnanılır gibi değil. Bu hafta taaam 30. haftamız. İkimizin de sağlığı çoook iyi. Birbirimize alıştık bile. Daha doğrusu, o bizim evdeki patırtıya, koşturmaya alıştı :) İçerden ayak uyduruyor :)
Genel durum budur. Birazdan kaptanımız 8 günlük turundan dönüyor. Heyecanla onu bekliyoruz. Daha doğrusu ben bekliyorum, Melek Güneş hanım, yediği buğulama ve karpuzdan mayıştı, parmağını oynatacak hali yok :)

11 yorum:

absalom dedi ki...

allammm nazaar boncuğu tak lütfen :))
anam bu ne böle ne şirinlik böle :)

elfeyp bilio musun?
hayatta her istediğimi aldım...
hiç bi eksiğim yok kendi çapımda tabi...
artı tek isteğim küçükşirin bi kız çocuğu...

bak tekrar sölüyorumsen almazsan ben alırım nazar boncuğunu...
nazar kıskançlıktan olmaz sadece...

ay ben gideyim.

küçük güneşi öpünüz benim için :)

durununannesi dedi ki...

Sağlıkla alırsınız inşallah miniğinizi de kucağınıza.Melek Güneş'ede kocaman maşallah.Ne güzel olmuş beyazlarla...

gulnihal kalfa dedi ki...

çokkkk güzel çıkmışınız hele maşallah ablam yukarda sen :) özlemişim makyajlı görmeye seni, far çok yakışmış. Benleykende isterim bana içinde yap :)

Yelish dedi ki...

ya sen eskiden arada bir ugrardin
sorulara cevao verirdim , yorumlara yorum yapardin
Merak ettim ne oldu sana diye vallahi,
Aaaa hamilemisin diye bile sormustum kac kere ..
Hem varsin hem yoksun sanki??
Hersey yolunda olsunda , onemli olan o

sevgiler :)

elfeyp dedi ki...

Eveet, oturuyorum ve şu yorumları cevaplıyorum. Yoksa Yeliz dalacak bana en sonunda :)
Absalom,
Nazar boncuğu var hep üzerimizde ama Güneş'in omzunda falan oluo ve fotolarda çıkmıo tabi. Bi ara yayınlarım değişik bişey zaten. Size de en şirininden bir minicik kızcık diliorum o zaman..
Durunun annesi,
:) Melek Güneş minik gelin oldu o gün. 1 saat sonra da pijamalarımızı giyip uyuduk zaten :) Pastasını bile yiyemedik düğünün :)
Gn'im,
Yapıorum evt :) Birlikte aldığımız kalem o da. Öptüm senin için özel yaparım bigün artık :)
VeeeYeliz,
Eeee tabii ki hamileyim yeniden. Yorumunu cevaplamıştm ama göremedin heralde. Bir oğlan çocuğu geliyor. Bu yoğunlukta ancak post yazabiliyorum. Öptümm...

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

ne buğulaması yedi yahu bu kadar mayışacak? kaburga mı :))
bu arada sanırım iştahlı bir bebe Bu Melek Güneş hanfendü. semirdikçe semiriyor. Diş miş vız gelip tırıs gidiyor tosunuma. Benim alakam olmaz da gene de söyleyeyim "meaaaşallah Meleğime"

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

ben inanamıyorum ... kendime güvenemiyorum ... sana çok şaşırıyorum =) ben çok'um yani sayende !...
nasıl ya diyorum, 8 aylık bir bebek; tıpkı benim kızım gibi huzursuz,uykusuz,mızmız ama çok tatlı ... buna rağmen katlanabileceğine inanan ve ikinciyi bekleyen bir anne !... nassı yaa =)
helal sana vallahi. ben ece 'den sonra en az 5 yıl düşünmüyorum çocuk falan.oğlum olsun ben de isterim tabii ki ama ece gibi olursa yandım...
inşallah oğlun çok uslu olur da dinlenirsin cicim ... Yoksa herkesin sabrı sana gitsin inşallah =)

Yelish dedi ki...

merak ettim ayoll :)
Ohh bi kiz bi oglan - yasasin :))

Adsız dedi ki...

kolay gelsin prensese ve sana :)

FFFYYY dedi ki...

MAŞALLLAHHHHHHHHHHHHH BİNLERCEE SANADA,MG MEDE ,OĞLUŞUMADA DİLE KOLAY TAM 30 HAFTA. NEDEMEK ÇOK İYİ BİLİRİM. ALLAHIN İZNİYLE HİÇBİŞEY OLMADAN ATLATIRSIN GERİKALAN ZAMANIDA ÇOĞU GİTTİ AZI KALDI.

senem dedi ki...

Elf nasıl da hızlı geçiyor zaman. Oğluşun gelmesine azcık birşey kalmış. Bu arada ben en çok MG'nin mavi puanlı kıyafetini ve yattığı yerden yaptığı keyfi sevdim. Çok tatlısınız!!!