Haayyııırrr!!!!!!!

10 Haziran 2009 Çarşamba


Her 5 kız çocuğundan 4'ünün ilk aşkı olan Erol Evgin!!!!
Yıllardır süren bir şehir efsanesi ve işte hain rüzgarla son bulan hayaller....
Zaten son zamanlarda canımı sıkıyordu.
Gitti, o yapmacık ötesi manken, oyuncu, sunucu kırması, ama aslında hiçbirini de doğru düzgün beceremeyen Pınar Altuğ'la abuk ötesi bir program sunmaya başladı. Sevimsizleştirilmeye çalışılmış bebelere şarkı, türkü, uzun hava söyleterek ekranı saçma sapan bir programla çok lazımmış gibi işgal etti, adını kullandırdı.
Eee, ama Allahın sopası yok..
Tamam bu kadar ağır olmamalıydı cezan ama sen bunu hak ettin Erol Evgin!! :)

5 yorum:

Yelish dedi ki...

Ben Erol Evgin'e cok asiktim ve saclarinin peruk oldugunu ogrendigimde aglamistim:))

Bahar Eren dedi ki...

Ah Erol bey ah! Ne diyeyim ben size...küçükken bende aşıktım kendilerine fakat sonradan bana garip gelmeye başladı. Ve o zaman anladımki saçlarında bir tuhaflık var.
Çok beyefendi bir sanatçı diye biliyordum fakat böyle ucuz bir programa çıkıyor olması üzücü bir durum, bence. Kaliteyi düşürmemek gerek.
bir arkadaşımızın deyişiyle; çok kötü fena yakalanmış! (:

yeşim dedi ki...

Ben de çok aşıktım kendisine, saçlarının peruk olduğunu öğrenince çok bozulmuştum. Bu görüntü de karizmayı fena çizmiş:))

yeşim dedi ki...

bu arada benim oğluşum Mert Melek Güneş'den 3 güncük büyük:)) Hazır yaşıtını bulmuşken izlemeye aldık sizi, öpüyoruz:)))

denizanasi dedi ki...

:)) çok güldüm valla. süper bir yorum.