Bi daha mı!!!

16 Eylül 2008 Salı


Ya bunu herkes yapmıo mu? Hatta sırf bunun üzerine blog kuranlar var. Yemek, tatlı vs tarifi veren, bi de bunları en güzel tabaklarıyla sunan bloggerlardan bahsediyorum.
Annemin yaptığı lokumları mis gibi çayla indirdik mideye. Önce annem akşam saatlerinde mide ağrısıyla kapandı odaya. Daha sonra ben 6-7 ay öncesine döndüm, istifra falan işte geçiyorum o kısımları, çok fena :) Sonra kuzen Gn'in yüzü bembeyaz oldu. eyp'nin kuzen fzt dml'nın da iyi olmadığını öğrendik.
Ve böylece ben ilk ve son tarifimi yayınlamış oldum. Teyzem ve abim yazmış zaten, gözümüz kalmıştı diye.
Yok bundan sonra size tarif marif. Burnumuzdan geldi akşam akşam. Bi de eyp demez mi 'Bebek geliyo, hepiniz hasta oldunuz, kim bakcak şimdi ona!?'

3 yorum:

Güldem dedi ki...

çok geçmiş olsun...

Hülya Çobanoğlu Cinsçiçekçi dedi ki...

hehehe ben de anneme hep diyodum ki "anne kendine iyi bak da bebeğe de bakabilesin"

Sinem YAMAN dedi ki...

Benim gözüm kalmadı wallahi billahi. :) Çok geçmiş olsun hepinize.