Hmmmm...

16 Eylül 2008 Salı


Bir süredir yazmıyorum bloga. Merak eden, ilgilenen herkese teşekkürler.
Kontrolümüz yarına olduğu için henüz bişey yazmamıştım bebeğimle ve son durumumuzla ilgili. Ama arada bir kere daha sancım vardı epey, gece dokorumuzu kaldırdık yine:) Maalesef ki artık yola giremediği için ve gününü doldurmasına çok az bir süre kaldığı için normal doğum olamıyor. Zaten biz de bu konuda düşünmeyi bıraktık. İkimizin de sağlığı için doktorumuz neyi önerirse onu yapacağız. Yarın sezeryan için gün verebilir yani :)
Bu arada annem de geldi. Bugün mutfağa girdi, süper bişey yaptı. Biz küçükken çok yapardı bunu, lokum gibi bişey. Hamurun tarifini tam veremiyorum. Çünkü annem göz kararı yapıyor. Ama fırından alınan mayalı hamurlarla da güzel olurmuş, öyle diyor. Açılan hamurun içine tahin, ceviz, toz şeker, kuru üzüm vs koyup rulo gibi sarıyoruz, dilimliyoruz. Pişmeden 15-20 dk güneşte bekleyince çok güzel oluyor. Bi de yanında çay ve kuzenlerle :)

4 yorum:

Sinem dedi ki...

Nokul o. :) Annem çok yapardı. Burnumda tüttü wallahi hem annem hem nokul. Bebiş ve senin için hayırlısı ne ise o olsun canım. İyi haberlerinizi bekliyoruz.

Not: ilk yorumumda sorun oldu sanırım, olmadıysa bunu sil :)

Adsız dedi ki...

ya bunu yediniz ya ben ne yiyorum ne içiyorum hiç sormuyosunuz

Adsız dedi ki...

sevili elf,uzun bir yol bitip daha heyecanlı ve inşallah daha uzun bir yolculuk seni bekliyor.Burda yazan 100 küsürlu günlerin ardından şurda birkaç gün kalmış,hayırlısı:)
bizleri habersiz bırakma,sevgiler..

elfeyp dedi ki...

Duygu sömürüsü yapma hiç abi yemezler. Sen kamp ayağına 5 yıldızlıdan aşağısında kalmıosun, biz bişey diomuyuz 'd'ayı :)