Aç kuş

28 Eylül 2008 Pazar


Ya da hepimizin aklına gelen acaba aç mı kuş? :)
Aslında ben eminim karnının doyduğundan bu aralar.
Ama ilk günlerdeki sarılık yüzünden hemen hemen her bebekte görülen kilo kaybı bizde max idi. O yüzden doktorumuz ek mama da önerdi. İstemeye istemeye gece yatmadan önce verdik hep reklamlarda gördüğüm mamalardan. Bu arada gündüzleri emzirmeye devam ettim. Uçları tam alamadığı, gazı nedeniyle biraz huysuz olduğu için epey acılı, hatta yaralı bereli bir tanışma süreci başladı, resmen kavga etti, kafa attı :)
Ama artık daha iyiyiz.
Ben daha çok, daha çok süt diye kaynara- burda şerbet diyorlar-, suya, meyveye, çorbaya, süte, hoşafa verdim kendimi. Midem lıkır lıkır geziyorum evin içinde.
Bu arada aldığım 15 kilonun 10'u zaten doğumda gitti. Bu benim için çok iyi bir haber değil. Çünkü kilosuzken tansiyon ve kan şekeri düşüklüğü tavan yapıyor.
1-2'si de emzirme cebelleşmesi esnesında şakır şakır ter şeklinde terketti beni. Herkes normal bir şekilde karşımda otururken benim o halim başta eyp olmak üzere tüm aileyi çok üzdü.
Ama dediğim gibi artık birbirimize alıştık, günlerin su gibi akışına şaşırıyoruz. Bir de bayram için İzmir'den gelecek dedemizi bekliyoruz.



Bu arada Melek Güneş'in minik ayakları bize çooook uğur getirdi. eyp'ye süper bir iş teklifi geldi veee yıllardır hayalini kurduğumuz ama bir türlü fırsat ve imkan bulup alamadığımız arabamıza kavuştuk..

6 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili elf umarım bundan sonra hayatınız hep güneşli,sımsıcak ve bol kısmetli olur:)

ELÇİN dedi ki...

hayırlı olsun çok sevindim :)

hani büyüklerimiz derler ya bebek bereketi ile gelir :)

her zaman böyle sağlıklı huzurlu ve bereketli geçsin ömrünüz ailece

sevgiler

Yesim dedi ki...

Ne güzel, Melek Güneş kısmetiyle gelmiş :) Hayırlı olsun hem iş, hem araba :)

nazo dedi ki...

Resim ne güzel :)) Hayırlı olsun iş, araba.. Melek Güneş'in şansı ömür boyu devam etsin..

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

aç diildir o kuş. korkma sen. sar sarmala. kucaklanmak istiyordur belki sadece. mamayı da sonuçta sadece geceleri veriyorsun sanırım. gece sen de uyu ki sabaha ya da 3-4 saat sonraya bol sütün olsun. dert etme herrşey göz açıp kapanana kadar yoluna girecek.

gulnihal kalfa dedi ki...

... ablam ya ne tatlı oluyor bizim güneş :) attığın attach fotolarda annemle kendimizden geçerek saatlerce ekranın karşısında süzüyoruz fıstığımı. vakit bir an önce geçsede gelsem yine yanınıza :) sağlıcakla kalın ...