Sarı Kuşum

24 Eylül 2008 Çarşamba


Biz de becerdik. Çoğunluğa uyduk, 4. gecemizde sarılık olduk :(
Derin uykusundan bi türlü uyanamayan mg'nin derdi ilk kontrolde ortaya çıktı.
Minicik elinden büyük yara bandının altından bissürü kan alındı.

Sonrası:
4 gün önce yazmıştım bunları, tamamlayamadım bir türlü.
4 gün boyunca bir elimde miniğim, diğerinde sağma pompası. Full-time bir çalışma sonucu sarılığımızdan kurtulduk. Bir ara sürekli uyuması canımı çok sıktı. Zorla uyandırarak emdirdim hep. Bu arada emzirmek, doğurmaktan daha zormuş. Bunu da öğrendik birlikte ama artık alıştık birbirimize, canı her istediğinde emebiliyor beni :)

2 yorum:

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

canım evet
emzirmek işin en zor kısmı. ama işler düzene girince de en eğlenceli kısmı haline geliverecek. sakın sütüm yetmiyor paniğine girme, unutma ki yenidoğan bebeler sadece açlık için ağlamaz. sen relax olursan sütün de coşar. uyu bi de fırsat buldukça. uyku süt yapar :))

Rahsan Collyer dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım, umarım artık tamamen atlatmıştır sarılığı. Miniğini hasta görmek, eline, koluna, bacağına...bir yerine iğne batırıldığını görmek, gözünden akan tek bir damla yaş görmek ne kadar da fena değil mi? Anne olmak işte böyle birşeymiş meğer.