Gn'le bir İzmir klasiği

14 Kasım 2008 Cuma

Bir parçam daha İzmir'de kaldı yine.
Miniğimi de tanıştırdım, sevmiştir umarım o da oraları, akrabalarını.
Yine kısıtlı zamanda ordan oraya koşuşturduk. Misafirlerden fırsat bulduğumuz her an, Gn'le alışverişe koştuk :)

Melek Güneş'i emzirip anneme bıraktım 2 sefer.
İlkinde tabi ki Alsancak Mango Outlet'e gittik. Çok fazla bir indirim yoktu, sezon sonu kalmadığı için sanırım. Ama yine de özlediğim Alsancak havasını aldık, Gloria Jean's'de dinlendik. Ama eve dönüşte otobüste bebeğini taşıyan bir anneyi görünce herşeyi unuttum. Ben artık gerçekten anneliğe adapte olmuşum, bunu daha iyi anladım. Eskiden kendime bissürü şey almak isterken artık gözüm bebek mağazalarına kayar olmuş :)





Bir kere de MTK'ya gittik.
Bilenler bilir, bilmeyenler çooook şey kaybeder. İzmir'de
Manifaturacılar Çarşısı vardır. Garaja giderken sağda, dönerken solda :) Çok sayıda toptancı ve atölyeler var. Bir de arada yabancı markaların minik defolu, ihraç fazlası vs mallarını çoook komik rakamlara perakende satan dükkanlar var. Melek Güneş'in neredeyse bütün giysilerini oradaki bir dükkandan almıştım. Bodrum'da 20-25ytl olan Andy Wowo bodyleri 3-4 ytlye bulunca doldurmuştum. İşte oradan da kendime sweatshirt, eşofman altı vs aldım, zira bünye artık kot pantolon, gömlek gibi daha önce hiç çıkarmadığım şeyleri ısrarla reddediyor. :)

Buna da bayıldım ayrıca..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

MTK yı ben bilmiyordum valla :))) ilk fırsatta uğruyacağım:) demek o kadar ucuz fiyatlar,ne güzel :)

Rahsan Collyer dedi ki...

Aynen öyle oluyor, yani her alışverişe çıktığında kendine hiç bir şey alamadan bebek mağazalarında alıyorsun soluğu. Kendimi tanıyamıyorum bazen, resmen kadın giyim mağazalarının önünden transit geçiyorum. Herşeyi kızıma almak istiyorum:) Tabi bu durumda doğum sonrası kiloların verilemeyip kendime hiç bir şeyi yakıştıramadığım için, sadece eşofman alltı almaktan kaynaklanan bıkkınlığın da etkisi yok değil:)

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

elfcim mtkdaki tükkanların tam koordinatlarını alsak canım. olar mı aceba?

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

bir de daha fazla MG fotografları istiyoruz lütfen ama..

gulnihal kalfa dedi ki...

teşekkür ederim