Mayushka'dan esin :)

19 Kasım 2008 Çarşamba


Ne zamandır yazmak istiyordum, Mayushka hatırlatmış oldu. :)
Bunları, Türk Edebiyatından soğutmak için mi yapıyorlar bilmiyorum ama değinmeden geçemem.
Lamia Hüseyin Kenan'a, Cemil Lamia'ya, Makbule Cemil'e, Cavidan Hüseyin Kenan'a, Nimet herkese, şeklinde devam eden ama sonu bir türlü gelmeyen bir ilişkiler yumağı Dudaktan Kalbe.
Tvde sezon haziranda bitiyor ise bu ızdırap ağır ağır devam edecek gibi görünüyor. En güzeli kumandayı ele hiç almamak, çünkü fani bünye ille de merak ediyor bu hafta ne oluyor diye :)

3 yorum:

a. gizem dedi ki...

hadi yaaa :))
ben izlememiştim o diziyi ama aşkı memnu cuyum heralde eee bi de yaprak dökümü :P

Maya ve Elya'nın annesi dedi ki...

haziran'da mı bitecekmiş??? ya bu adam sonunda intihar edecekse daha o hoooo, 7 ay bünyem nasıl dayanır bilemem :))))

Adsız dedi ki...

iyi ki hiç izlemedim,valla insan esir oluyor bir anda:)