Melek Güneş'le Huzura Doğru

29 Nisan 2009 Çarşamba

Çooook güldüm o gün kuzuma :)
S.annemin mevlüdü vardı geçen hafta. Bir sürü teyzeler toplandı. Biz de son dakika kekimizle, mevlüd örtülerimizle olaya dahil olduk :)
Nerden aklıma geldi bilmiyorum. eyp'nin anneannesi benim için yapmış- ya da bana kısmet olmuş diyelim- :) bu iğne oyasından örtüleri. Her biri paha biçilemez değerde benim için. Çünkü incecik bir iğne ve rengarenk iplerle çeşit çeşit çiçek motifleri yapmış, bazıları örtü, bazıları fular, bir de en çok sevdiğim minik bir broş. Fular olanları ben saç bandı şeklinde kullanıyordum.



Mevlüdü duyunca böyle birşey geldi aklıma. Ne de olsa o da bir minik hanım. Gerçi pembe mini elbisesiyle bizim gelin bizden kaçar, başını örter kı.ını açar modeli oldu ama çok sempati topladı teyzelerden.





Zaten dua kısmı başlayınca sessizce eyp'nin bekarlık yatağına geçtik, kuzucuğum beni hiç üzmeden tatlı tatlı uyudu, dualar ninni gibi geldi sanırım ona. Çayın kokusunu alınca da uyandı tabii hemen :)

1 yorum:

FFFYYY dedi ki...

ALLAH KABUL ETSİN MELEKGÜNEŞİMMM