Yol Arkadaşım.....

30 Nisan 2009 Perşembe

Çoook mutsuz olduğum günlerdir bunlar benim.
eyp'nin tur programı belli olur, şirket t-shirtleri, şortlar, pantolonlar...yıkanır, özenle ütülenir, bavul hazırlanır. Nedense bu bavul hazırlama işi hep bana kalır. Ütüsünü çoğunlukla kendisi yapar, çok çok da güzel yapar işin ilginci. Ama bavulu yerleştirmek bana aittir.
İlk yolculuğuna 40 günlükken başlamış olan biri için artık gayet sıradan bir olaydır çünkü bu iş. Boyumu geçen eşyayı minicik bir bavula sığdırabilirim. Üstüne oturup öyle kapatmışlığım da vardır üni günlerinde...
Her neyse.. Sonuçta anladınız ki kaptanımız iş başında. Geçen seferki çoook diplomatik turdan sonra - S. Arabistan Ekonomi Bakanı.. vs- bu haftanın misafirleri kim henüz bilmiyorum. Zaten gelince en güzeli onun günlerini anlatması uyuduğunu sandığımız Melek Güneş'in ise kocaman gözleriyle babasını dinlemesi, arada kıkırdayarak kendini ele vermesi :)



Şimdi ilk cümleye dönersek....
Eskiden yani G.Ö ( Güneş'ten Önce ) ilk gün ve gece benim için ızdırap gibi geçerdi. eyp, ağladığım için önce dalga geçer, sonra biraz kızar, en sonunda dayanamaz o da başlardı ufaktan :) Kapıyı kapar kapamaz, önce çooook ağlar, sonra sıcak bir duşa girer yine ağlar, arada annemin telefonuyla susar, bir çaydanlık çay içerken yine ağlardım :)))
İlk günler inanılmaz zor gelirdi. Çalışırken pek farketmezdim aslında sonradan. Tam alışmaya, evin altını üstüne getirmeye başlarken bir bakardım transfer günü gelmiş. Jet hızıyla evi toparlardım. Zira, eyp bir başak ve burçlara zerrece inanmayan beni bile inandırdı ki, bu başaklar sinir bozucu şekilde düzen ve temizlik hastası ve galiba boğalar da yan gel osman havasında.
Yine dağıldı saçıldı konu..
Sonuç şudur ki;
Evet bir sezon daha tek tük turlarla başladı. Artık bu tür şeyler için gözyaşı dökmeyecek kadar olgunlaştım sanırım. Binlerce kez şükrediyorum ki, beni maddi olarak çalışmaya zorlamayacak, bebeğimle özgürce vakit geçirme şansını yaşatacak kadar güzel bir işi var sevgilimin.
Ve daha da güzeli...
Bu sezon, beni sümüklerini yanağıma, boynuma süre süre koklayan, çığlık, kahkaha süper bir gece yaşatarak en sonunda beşiğinde sızan bir meleğim var.

3 yorum:

nazo dedi ki...

Gerçekten zor bir iş, çok güzel anlatmışsın. Bu yıl Melek Güneş, gelecek yıl ufaklıkta eklenecek.. Desene artık yazlar hareketli ve eğlenceli geçecek... Eşin sağ salim, sorunsuz bir sezon geçirsin canım..

ELİF dedi ki...

allah kavuştursun...

uğurlu gelecek dedi ki...

Allah kavuştursun canım..