Üzüldüm...

7 Nisan 2009 Salı



Söz konusu bebek olunca hayat durur anneler için..
Ben de sabah bu haberi görünce gerçekten çok çok üzüldüm.
İlk bebeğini kordon dolanmasından doğumuna 1 hafta kala, ikinci bebeğini 3 aylıkken düşük yaparak kaybeden Seren Serengil'in 3. bebeği de 420 gr ağırlığında 3 ay erken doğmuş. 3. gününde annesinin elini tutmuş minik kız, ama maalesef o da dayanamamış ve melek olmuş.
Çok üzüldüm...
Allah kimseyi evlat acısıyla üzmesin, bu sevgi için çırpınan kimseyi o güzel kokudan mahrum bırakmasın...

3 yorum:

Yelish dedi ki...

Bende COK uzuldum ama yazilanlar dogruysa eger doktorlarin riskli gorup , hemen ameliyata almalarini istedikleri Seren Serengil ne cesaretle ucaga binip Turkiye'ye gitti anlayamiyorum birturlu.
Yalniz ameliyata girmek istememis.
O halde ucaga binmek , deli cesareti ister .
Kimbilir ne kadar uzgundur :(
Allah sabir versin

FFFYYY dedi ki...

sevmem seren serengili ama dün okuduğum haberden sonra çook üzüldüm allahım yardımcısı olsun sabır versin. doğru zamanda yenıden hayırlı ugurlu bır evlat versin.allah kimseyte evlat acısı göstermesinn

meltem dedi ki...

aaa ben şimdi sen duydum ve çook üzüldüm çok istiyorum mutlu olsun bi bebeği olsun
allah isteyen herkese nasip etsin