Yol açın!! Ben ABD Başkanıyım..

7 Nisan 2009 Salı

Tarihin ilk zenci başkanı ilk resmi uluslararası ziyareti için bizi seçmiş. Ne onur...
Dün gün boyu tüm haber kanalları Obama geldi, ahanda indi uçaktan... şeklinde anbean takipteydi. Güne damgasını vuran ve beni epey güldüren detaylar da vardı..

- Marşlar okunurken atılan fişek mi, tabanca mı her neyse barrack'ı yerinde hoplattı :) Eee, öyle korkuturlar işte adamı, sen nereye geldiğini sanıyorsun.

- İlk kez dinledim kendisini. Sesi tipine göre epey tok çıkıyor. Bizim gülümüz yanında pek kibar kaldı.

- Son 6 başkan gibi bu arkadaş da solak. İşin ilginci sadece Push'un sağlak olması :)))

- Hiç kendi macera filmlerini izlememişler herhalde. Obama'nın dublorü, akça pakça bir beydi. Göz var, nizam var yani, kimi kandırıyorsunuz!!



- Bir de şu kızcağızlar ne olmuş öyle yaa!! Daha önce tvde izlemiştim. Çoook güzel çalıyorlar, çok da hoş hepsi de ama böyle musuki cemiyetindeki 60 yaş üstü teyzeler gibi olmuşlar. Kim, hangi fikirle böyle giydirmiş, hiç beğenmedim. :P

- Bu seferde aynı şey oldu. Trafik felç, Ankara'da, İstanbul'da hayat durdu. Günün sözü sinir küpü bir taksi şoföründen geldi; ' Başlayacam Obamasına da, ne Obamamış bea!!' :)

0 yorum: