11 Mart, güller ve tabii ki Melek Güneş....

12 Mart 2009 Perşembe

Daha önce de bahsetmiştim özel günler bizim için biraz farklı geçer.
Çok üstünde durup 101 pare top atışı yapmayız. 'Değişik bişeyler yapalım.' deriz çok sıradan bir gün olur, bir sonraki gün çok farklı ve özel geçer..falan filan..
Bu sefer de öyle birşey oldu.
Giderek denizlerden sıyrılıp kaptan çizgisini bozdu, bayaa masa başı bi adam oldu çıktı başıma eyp :) Epey yoğun geçiyor günleri.
Bu arada yine günler öncesinden konuşup planlar yapmıştık 3. yılımız için.
İlginç yani. 3. yılımızda 3, 4. yılımızda 4 kişi olmak.. Umarım bu ardışıklık devam etmez.:P
Ama maalesef eyp, o günün bugün olduğunu unuttu. Yani 11 Mart'ın yıldönümümüz olduğunu tabi ki bilmekle birlikte o günün çarşambaya denk geldiğini unuttu. Yani.. Amaaaan unuttu işte ya!!!!!
Daha doğrusu biraz geç hatırladı.
Ben de salon kadını çizgimden kaydım tabii haliyle.
Neyse çok detaya girmeyelim.
'Bugün ne günü kocacığım?'
'Çeyrek final günü!!!' reklamı da bütün gün dikkatimi çekti, çok güldüm.



Rötarlı olarak aldığım 11 adet kırmızı gül + Hayatında ilk kez kırmızı gül görmüş olan en bi kırmızı gül resimde görülmekte.
Her neyse, bu seneyi de böyle geçirdik.
Şiir düzemeyeceğim şimdi kocama burdan..
Seviyorum işte yaa!!!
Geçen sabah ikimizin de aklına aynı anda aynı şarkı geldiğine göre o da bana hasta farkındayım. :)
Bu arada şarkı;
Bir ilkbahar sabahı güneşle uyandın mı hiç? :)

5 yorum:

mummy dedi ki...

:))Nice mutlu yıllara..

Nazpek dedi ki...

Nice yıllara

Esin dedi ki...

Elifcim bir ömür boyu çoooooook mutlu olun inşallah.En kötü gününüz böyle olsun...
Daha 3 ,33 yıllara...

ozlemhan dedi ki...

Daha nice güzel yıllara diyorum.Melek güneş hanımı çok öpüyorum

Bahar Eren dedi ki...

Nice Mutlu ve aşk dolusu yıllar dilerim...
Inşallah 50. Yıldönümünüzüde böyle heyecan ile anlatırsınız torunlara ;)

sevgiler