Müskebi'de bahar

4 Mart 2009 Çarşamba

Çoook güzel bir güneşle uyandık bugün :)
Hem odamıza vurmuştu pırıl pırıl güneş, hem de yanımızdaki beşiğinde mırıl mırıl konuşan güneşimiz dayanamayıp çığlığı bastı ve kondu aramıza eyp ile..
Sabahın 8'inde çamaşırları serdim - Elektrik Kurumunda çalıştığım için en son, elektrik tasarrufu konusunda tüüm detayları öğrenmiştim teknisyenlerden, o yüzden sürekli yarı yarıya indirimli tarife olduğu için 22.00'den sonra çalıştırıyorum makinaları.




Sonra da hazırlanıp uzun süredir gitmek istediğim arkadaşıma gittim. Yorumları takip edenler bilir belki, fffyyy'dir kendisi :) Bebeğini, ki oğluş sabredebilirse, 8 hafta sonra kucağına alacak. Ama onun dışında her an doğurma ihtimali var ve sürekli yatması gerekiyor. Yine de bize böyle süper şeyler hazırlamış.



Sofradaki 2 kişi de hamile olunca Ebru Şallı'yı aratmayacak organiklikte düzenlenmişti :) Detay vermeyeyim canı çeken olmasın ama mg ilk kuru kayısı denemesini abarttı, yaladı yuttu resmen hepsini :)
F.'ye çooook teşekkürler bu güzel gün için, sen kıpırdama artık, biz yine geliriz :)

5 yorum:

Tuğçe dedi ki...

Afiyet olsun...Sevdiklerimizle yapılan keyifli bir kahvaltı gibisi yok değil mi? :)
Ben birşey merak ettim...Elektrik tasarrufu için 22.00 den sonra kullanmak tamam da bunun için farklı bir sayaç gerekmez mi?

elfeyp dedi ki...

Yeni akıllı saat denen sayaçlardan taktırınca- ki burda özelleşince Tedaş ücretsiz her aboneye verildi- 22.00-06.00 arası yarı yarıya, 17.00-22.00 arası 2 katı oldu. Eğer sayacın üzerinde T1, T2, T3 şeklinde sayılar akıyorsa bu tarifedesiniz demektir.

Adsız dedi ki...

ne güzellllll....
siz hep gelinn yeterkiii. benim içinde 5 kişilik çoooooookkkkkk keyifli birgündü. inşallahh sağsalim bir gelseler daha deniz sefalarımız başlayacak. bunlar daha hiç bişeyyy! 5 kişi bodrum kazan biz kepçeee şeklinde altını üstünü getiririz. sizi çook seviyorum. mg mın bendeki fotolarıda süperrrrrrrrrrrr

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

akıllı sayaç bize daha pahalıya patladı. akşam saatlerinde aşırı pahalı olduğundan fırında yemek de çok yaptığımdan daha da kazık yedik. gece 22den sonra bulaşık mak. neyse de çam. mak. çalıştırmak çok gürültülü olduğundan sabah çalıştırmak zorunda kaldım hep.

Esin dedi ki...

Kuru kayısı tombiş güzeline yarasın inşallah....