Bak yine geldiler!!!!

10 Mart 2009 Salı

Etrafta bir hamilelik, doğum, 40 furyası aldı yürüdü bugünlerde. Liseden arkadaşım e.,tabii ki fffyyy, bir başka arkadaşım ö., eyp'nin liseden sınıf arkadaşı ve tabi benim de arkadaşım p. bebek bekliyor. Ortaokuldan arkadaşım m. kızına, bir başka tanıdığımız f. ablamız ise oğluşuna kavuştu. Düğünler arka arkaya olunca bebişler de sıraya girdi :)
Bu arada ben bu listenin iki tarafında da yer alıyorum ilginç bir şekilde :) Hem yeni bebeğim oldu, hem de yine bebek bekliyorum. İçim ilginç bir şekilde çooook huzurlu. Hamileliğimi duyup şaşıran, çoook sevinen, tebrik edenler var.


Bir yandan da 'Niye dikkat etmediniz?', 'Kaza mı oldu?', 'Niye Güneş'in hakkını yediriyorsun?'....şeklinde çooook umursadığım (!!) yorumlar da olmuyor değil. Zaten eskiden beri gülerim şu kaza lafına. Ne kazası yaa??? E5'te miyiz Allahaşkına ne kazası? Hee kaza oldu, 8'de 8 suçluyuz eyp ile kızımıza kardeş istemekle.
İşi nasıl olsa bir süreliğine bıraktığım için hamilelik, doğum, yenidoğan telaşımız bir an önce, ikimiz de sağlıklıyken bitsin diye düşündüğümüz için suçluyuz. Güneş'in hangi hakkı yeniyor??
Annelik sadece inek gibi, çooook özür dilerim bu tabir için, emzirip gerisini boşvermek mi? Doğduğum andan itibaren abimin hangi hakkını yemişim? Kardeşlik sadece miras ortaklığı mı? Ben çoook huzurluyum, bu aptal sorulara da hep uygun cevabı veriyorum, bi 'Koca benim, kızım benim, keyif benim sana ne!!' demediğim kaldı. Onu da burdan söyleyeyim :)


İllstr. : Stock

9 yorum:

Esin dedi ki...

Elifcim yerden göğe haklısın ama birazcık bakımı zor olcak.Seninle hemen hemen aynı durumda olan bir arkadaşım var oğullarından biri 1 diğeri 3 yaşında.Arkadaşım atom karınca gibi 2 dakika poposu yer görmüyor.Bu durumdan mutlu ama çok yorulduğunuda itiraf ediyor...

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

sen de az cadı diilmişsin valla elf. bravo.
bu arada hala minik jr'nin cinsiyet belli diil mi? bana çok fena erkekmiş gibi geliyo..

elfeyp dedi ki...

Esincim,
Şaka bi yana, yorucu olacağı kesin. Ama sağlıklı bebeğe bakmak çok daha kolay. Çok fena örneklerini gördüğüm için iu şu an tek isteğim güneş gibi sağlıklı bi bebek..
Sevgiler..

elfeyp dedi ki...

Daha dün gördüm sizi rüyamda Hülya. Karşılaşıyoruz, Tuna bey hiç pas vermiyor bize :P Ne şimdi bunun manası erkek olmucak heralde :P
Kontrol 18'inde, tabi ki haberdar ederim.

Esin dedi ki...

Elif kesnlikle haklısın önce sağlık.İnşallah sağlıklı sıhhatli bir şekilde evladını kucağına alırsın canım...

Adsız dedi ki...

koçummm benim beee kim tutarr senii!
elalem ne derse desin sizin çook istediğiniz bişeydi jr taaki mg doğduğunda konuşmuştuk bunu en iyi ben biliyorum.senin lafınlaa BIRAK YAAAAAAAAA milleti. ne kazasıı isteyerek bilerek olduuu huuuuuuuuu duyan duymayana duyursun. sen beni yanında götürsene şu kaza maza diyenlerin yanına... ne güzel her tarafın hamile yenidoğan kaynıyor bebişlerimiz çook şanslı olacak kocaman bir arkadaş grupları olacak.allahım isteyen herkese nasip etsin. doğum yapmamış olan herkezide ALLAHIM BİR NEFESTE KURTARSIN.ben biz sizii çook seviyoruzzzzzzz çooooookkkkkkkk

gulnihal kalfa dedi ki...

Dolmuşun sen dolmuş belli. Aman ablam boşver örümcekleri sen kendinize dikkat et çok öptüm hepinizi.

elfeyp dedi ki...

Gn,
Sen bilirsin neden dolu olduğumu bu aralar :) Hangimiz boşuz ki??:)

gulnihal kalfa dedi ki...

Bilmem mi bilmem mi :D Amaannn diyorum hehe iyi ki okulum var. sende iyi ki Bodrumdasın.