Bu evde grip salgını var!!

23 Mart 2009 Pazartesi

'Kapıya bunu yazalım.' dedi annem ve ben toparlanınca biraz döndü İzmir'e. Ve fakat minik güneşimi de bulaştırdık bu işe.
Mikrobik diyor eyp bana :( Hepsine benden geçmiş. İyi de kardeşim girmeyin burnumun dibine kadar siz de..
Çarşafları, kılıfları değiştirdim. Yorganı, yastığı, odayı havalandırdım. Biri öper her akşam, öbürü yalamayı öğrendi, ben kaçtıkça yanağıma yapışır, boynumda uyumak ister. Evin içinde her an Uğur Dündar gelecekmiş gibi maskeyle dolaşsaydım keşke.
eyp alışkın. Gün içinde dışarda, işteyken vs satar birilerine :)
Masum kuzucum, çok şükür ki ateşi yüksek değil, sümüğünden baloncuk yapıyor 2 gündür. Kontrole götürdük. Üçümüz de öksürüyoruz :)
Bir şurup ve burun için sprey verdi mg'ye. Ben doğal yollardan çözmeye çalışıyorum ateşim olmadığı için, doktorum ilaç vermedi, zaten ben de tedirgin oluyorum hamilelikte ilaçtan. Ama işte bi döngü halini aldı sanırım evin içinde bu durum..
Bu arada bu miniğimin ilk hastalığı, 2. gündeki sarılığı saymazsak.
Her hapşırdığında, öksürmeye çalışmasında içimde garip bişeyler oluyor. Anne olunca anlarsın anı bu olsa gerek..
.....
Herkesin yavrusu sağlıklı yaşasın, hiç bi anne üzülmesin istiyorum..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

prensese ve sana acil şifalar diliyorum,bitsin artık bu çile:)

ELİF dedi ki...

geçmiş olsun,tez zamanda iyileşirsiniz umarım.

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

çok geçmiş olsun. tunada da ilk defa hafif bir burun akınıtısıdr gidiyor. dişten midir nedir bilemiyorum ama çok fena oluyor hakkaten bebeciklerimizin hastalanması. acil şifa.
bir de ben hamileyken grip olunca bepanthen pastil kullanmıştım boğazım için. doktoruna sorsana bi

annesininoglusu dedi ki...

çok geçmiş olsun:((

Esin dedi ki...

Geçmiş olsun elifcim.
Dengeli bir beslenme ve ıhlamurun yapamayacağı şey yok.Melk güneş zaten senden daha çabuk atlatır hastalığı.Çocuklar bizden daha güçlü oluyorlar.