Renkli haftasonu

29 Mart 2009 Pazar

Bu haftanın sonu çok güzel geldi.
Cumartesi, arkadaşımın bebek mevlüdü vardı. Pembecik bir kırlangıç yavrusu gördük.
Arkadaşımla buluşacaktım ama sonra vazgeçip eyp'nin planına uyduk.



Turgutreis D Marin'e gittik. eyp'nin kaptanlık yaptığı tekne 14 Nisan'daki tura hazırlanmış, köşesine çekilmiş. Tersanedeyken, tamamen karadayken yani, görmüştüm. Ama denizdeyken çok daha güzel. Resimde sol alt köşedeki Aegean. İçi de müthiş. Şöyle ki, master kabindeki klozet uzaktan kumandalı. Bir düğmesine basınca bizim taharet musluğu dediğimiz yerden bir minik fırça beliriyor. :) Ve evet; siz zahmet hiç etmeyin, popo fırçalanıyor. Böyle acaip birşey işte. Bazıları böyle yaşıyor ama neticede popo işte. Fırçala fırçala nereye kadar. Önemli olan ruh güzelliği bi yerde. :)
Derkeeen.. Büyük gün geldi :) Bizim için minik bir damga, birçok insanın hayatını değiştirdi. İnanılmaz bir çekişme, son ana kadar süren belirsizlik.. Sonuçlar bizi pek tatmin etmese de- beni tek mutlu eden şey gerizekalı kornaların, eve gelen bant kayıtlarının, smslerin son bulması. Kuzucuğum huzurlu uykularına geri döndü.
Seçimin ardından Gümüşlük turu yaptık. Meleğim babasının memleketini pırıl pırıl gün ışığıyla gördü.



Dededen kardeş, 3 hafta büyüğü kuzen Derin'le buluştu. Çok eğlendiler yine. Taa ki Melek Güneş'in ürkekliği tutana kadar. Büyük amcasının kahkahasından ödü koptu ve 10 dk kadar sürdü bu.
Gümüşlük yalıya yaz gelmiş gibiydi. Yine bir sürü köpecik, küçük kayıklar, tertemiz masmavi deniz içimizi açtı. Güneş 2 gün boyunca denizin enginliğinden şaşkına döndü, gözlerini alamadı maviden.


Arkadaşımın tükkanının önünde çay keyfi yaptık, Myndos'a karşı. Gümüşlük'e yolu düşenlere tavsiyem; Kilimci. -Arkadaşıma kıyak olsun bu minik reklam- ama daha çok okuyana. Kilimci, babasının lakabı. elfeyp selamı söylerseniz, Myndos'a nazır minik apartlarda masmavi, yemyeşil bir tatil yapabilir, Bahar'ın yaptığı harika takılara sahip olabilirsiniz. Nirvana'ya ulaşmış bile, bu manzaraya karşı takı yapıyor, sonsuz huzur...
Bilmeyenler için minik bir not. Myndos-Tavşan Adası'na ulaşmak için paçalarınızı sıvamanız yeterli. Buz gibi, tertemiz suyun içinde adım adım adaya ulaşmak çok zevkli...
Bu kadar güzel bir haftasonu mutlu bir yeni haftanın habercisi olur umarım..
Hepinize iyi haftalar...

Haftasonunun en güzeli ise bu andı:

6 yorum:

Güldem dedi ki...

valla bu kardeş olayını öyle bir ballandırıyorsun ki,2.ciyi hiç düşünmeyen bana,acaba mı sorusunu sordurtuyorsun ki,seni tebrik ediyorum:)))

elfeyp dedi ki...

Aşkolsun Güldemcim,
Sen niye oğulcuğunu böyle bir sevgiden mahrum edesin??
O seni anne yapmış, sen de onu ağabey yap, bir ömür karşılıksız, masumcacık seveceği bir kız ya da erkek olsun hayatında..

gnhnm dedi ki...

Son fotoğraf cidden Melek. Gelemk isterdim çoookkk ama sınavlar. Kim bilir ne zaman görecem sizi :(

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

çok güzel melek'in kirpikleri. huzurlu uykusu da cabası

gnhnm dedi ki...

fotolar süper :D

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

soben var cınım.