Bir varmış, bi daha varmış...

10 Mart 2009 Salı



Goldmax'de The Magic Flute görünce aklıma geldi.
Nefret ederdim müzikallerden. Sanatsever arkadaşlar tarafından da takip edildiğimi biliyorum ama kızmasınlar bana. Ya da kızsınlar ya napayım, sevmiyorum..
'Artık beni sevmiyor musun?' gibi gayet basit bir soruya esnafla kolkola girip müzikal bir şekilde cevap vermenin ne manası var??
Ve fakat hayatıma Güneş Sultan girdi gireli herşey değişti.. Onu susturmak, uyutmak, beslerken dikkatini çekmek için salak salak besteler yaparken buldum kendimi. :) Bi de bayaa bi işe yarıyor, gözlerini ya kocaman açıp kaşığı hüpletiyor ya da derin bir uykuya dalıyor, iğrenç melodilerimle :)
Bu arada şaka maka sitesi de güzelmiş, postere de bayıldım. Bak bahaneyle neler öğrendik. Artık detayını Güldem anlatsın. O biliyordur konuyla ilgili bir sürü detay, sevdirir belki bana da :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ne anlatayım şekerim:))) Ben ne desem boş sana yapacağını MG yapmış :)) sevcen artık kaçarın yok.Senin kuzu sanat sever olacak belli,damak tadı yerinde baksana sihirli flütle başlamış işe:)Poyraz da anasının aksine orali diil bu işlere:))) artık sen mg yi bana bende poyrazı arada sanada gönderiim bebeler rahatlasın:))