Bi pipi gördüm sanki :)

20 Mart 2009 Cuma




Evet evet gördüm. 176 grcık bir oğulcuk göründü bize.
176 gr ama iki eliyle de gözlerini ovuşturuyor, elini başının altına koyuyor. 2. mucizemizi yaşıyoruz.
Herşeyden önemlisi iç organlarının çok iyi durumda olması. Benim de sağlığım çok iyi şu anda. Zaten neredeyse yarıladık günlerimizi..
Melek Hanım da full time haylazlık peşinde. Emekleyen blog bebelerini görünce gözüm korktu benim de.
En sinirlendiği şey ise, burnunun temizlenmesi. Sanki ben çok meraklıyım senin sümüklü burnuna. Ama tıkanmaması lazım diyorum, 'Inneeaa!!' diyor. Evet, ben bir ınneayim, çoook mutlu bir ınneaa! :)

Bunlar da Güneş'in benimle ilgili düşünceleri sanırım. Engel olamadım, atladı klavyeye :)

wzrs5txchvc mjhmjh mbgn şnfcvb k jhhjbfeg5yr

13 yorum:

aysarayı dedi ki...

çok güzel ...çeşitlilik açısından yani...allah güzel bieşekilde büyütmeyi nasip etsin...

siyap dedi ki...

hayırlı olsun,bir oğlancık geliyor demek ne güzel...

gulnihal kalfa dedi ki...

hehe tuttu rüyam :D melek in ve küçük jr. nin fotolarını isteriz en tazesinden. öptüm siziii

Esin dedi ki...

süper bir haber elif ,sağlıklı bir erkek çocuk.
İnşallah hayırlısıyla sağlığıyla sihatiyle de doğar .
Bir kız birde erkek :))))))))))))

a. gizem dedi ki...

:) hayırlı bi oğlun olması dileğiyle :)

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

biliyordum bir erkek geliyor demiştim. oğlan çocuğu iyidir. tatlı olurlar. benimki gibi olursa şebek de olurlar.. biraz haşarı, yaramazdır ama iyidir iyi

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

biliyordum bir erkek geliyor demiştim. oğlan çocuğu iyidir. tatlı olurlar. biraz haşarı, yaramazdır ama iyidir iyi

Sedosh dedi ki...

Tebrik ederim. Allah sağlıkla kucağında görmek nasip etsin...

Adsız dedi ki...

erkekler haşarı,yaramaz olur ama çoook tatlı olur,analarına aşık olur:)) sevgili elif sağlıkla kucağına almanı dilerim oğluşunu:)

ozlemhan dedi ki...

Ay canım ya seni okuyunca bir tuhaf oluyorum biz aynı gün doğum yapmıştık şimdi hamile olduğumu düşünmek düşüncesi bile kötü ben haala kendimi toparlayamadım sizin için seviniyorum ama kendimi düşünemiyorum.Ama bende arayı çok açmayı düşünmüyorum seneye bu zamanlar bende düşünüyorum.

Rahsan Collyer dedi ki...

Canım biraz geç oldu ama hadi gözünüz aydın:) Ne güzel işte bir kız, bir erkek. Daha ne olsun dimi yani:) Abla olacak Melek yahu, inanamıyorum. Valla süpersin, enerjine hayranım. Biz bir çocukla mort olduk:) Yaş işte anacım, siz ençler daha sabırlı, daha enerjik oluyorsunuz:)

Yesim dedi ki...

Ne güzel, bir kız bir erkek :)Çok tebrikleer, Melek Güneş'e öpücükler...

senem dedi ki...

Heeey, demek oğluş geliyor!!! Çoook tebrikler. Daha önce bahsetmiştim sanırım, biz de iki kardeşiz ve aramız yalnızca 15 ay. Ben büyük olanım erkek kardeşim de küçük. Şimdi onun bir oğlu, benim de malum bir kızım var. Annemle babam kızlarından bir kız, oğullarından da bir oğlan torun sevmenin tadını çıkarıyorlar şimdi. Dilerim Allah size de (ve tabi bizlere de) o günleri gösterir...