Vira vira!!!!

9 Mart 2009 Pazartesi

Veee bizim için sezon resmi olarak açılmıştır 16 Mart itibariyle..
eyp'nin patronu geliyor çoook uzak memleketlerden.. Ee tabi onca masraf, tadilat, bakım, zımpara, vernik, tersane günlerinin sonucunu görmeye gelecek. Bir de Adalar turu...
Bu sezon başı daha farklı benim için.. Bu birlikte karşıladığımız 7. sezon ama ben bu sefer çok daha rahatım. Bana destek olacak bir minik meleğim var, bir gülüşü yetiyor sıkıntımı geçirmeye. Ama eyp için öyle değil tabi ki. Hangi birimizi özleyeceğini şaşıracak, kıyamam..1 hafta diye umuyorum, umarım son anda uzamaz..







Direğin en sonundaki minik noktacık bizim için çoook çalışan kaptanımız, seni çoook seviyoruz :)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

hayırlısı ile tez zamanda kavuşmanızı dilerim:)

Burcu dedi ki...

Şimdiden Allah kavuştursun.. Bu arada mayıs ortalarında bodrumda havalar nasıl olur?? Denize girilebilir mi minik bebekle...

elfeyp dedi ki...

Deniz geç ısınıp geç soğur biliosun burcucum, ben pek girmiyorum hazirandan önce. Bebiş üşüyebilir. Ama hava çook sıcak olur o zamana, denize girmese de temiz havasını alır. Turgutreis-Karaincir tarafı çok uygun bebek için, baya sıcak oluo orda su, çok da alçak, oynamak zevkli olur. Çok canım çekti bak şimdi, gelsin hemen yaz.Bu arada www.windguru.com'dan bakar eşim hava durumuna, hep doğru çıkıo.
İi tatiller...