Tık tık tık!!!

2 Mart 2009 Pazartesi

'3. ayım doldu. İzmir'e mi gitsek acaba?'
'iyi hadi hazırlan yarın götüreyim.'
şeklinde gelişen uyumlu, pratik, çarçabukçu çift dialoğu sonunda yaklaşık 1 haftalık
bir tatil yaptık kuzuyla..Çoook dolu geçti. eyp işlerinin yoğunluğu nedeniyle bize birkaç gün takıldı, sonra da almaya geldi. Bi ara ciddi bir soğuk vardı. Meleğim zaten şaşkına döndü. Kuzenler, büyük teyzeler, amcalar, halalar derken ilgi manyağı oldu resmen. Son 2 gün anneme göre yatağını özlediği için, babama göre diş sancısından, bana göre ise tamamen gelişmeye başlayan kızsal nazlar nedeniyle gecemi gündüzüme kattı.



Anamdan doğdum doğalı böyle eziyet görmedim. Saat 20.00 civarı başlayan ağlama krizleri yaklaşık 3 saat sürüyor, alt kattaki oyuncakçı, karşıki fırın, yandaki mandıracı derken tüm esnaf geziliyor, kısa bir alışveriş turu, hepsine gülücük, utanma numaralarıyla koltuğumun altına saklanma, derken orda sızma şeklinde sonlanıyor gece. Sanırım artık kendi kendine bir uyku düzeni geliştirmeye başlıyor. Gece daha erken uyuma, sabah daha erken uyanma gibi..
Neyse ki ben evime, meleğim beşiğine kavuştu da biraz huzura kavuştuk.
Şimdi beni her tatil sonrası bekar evine dönen evimizi toparlama, ufak çapta bir temizleme dönemi bekliyor..Sıkıcı..

Bu arada Hulya söylemişti. 14 Martta İzmirli bloggerlar toplanıyormuş ama benim 10 gün sonra İzmir'e tekrar gidebilmem imkansız gibi birşey. Aslında Hulya ve Güldem'le bir gün geçirmeyi çok istiyordum ama dediğim gibi hava bize epey soğuk geldi, Bodrum'dan sonra özellikle. Evden eve nakliyat şeklinde takıldık bu sefer.. Yazın eyp'nin turları nedeniyle daha uzun kalmayı planlıyorum, o zaman bi organizasyon, bi örgütlenme, yeme içme para saçma yaparız artık ok??

3 yorum:

Adsız dedi ki...

valla üzüldüm görüşemedik,sen haber versen kendi aramızda 3lü bir eğlence düzenlerdik sana özel:) neyse sağlık olsun yaza inşallah:)

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

bekleriz canım..sen, melek ve göbüş ne zaman müsait olursanız...
4.aydan sonra hakkaten uyku sorunu tavan yapıyor. ben diyim her şeyin daha çok farkına varmaktan sen de diş falan ama tam da bu dönemde gece ve gündüz uykuları sapıtıyor. eskiden öyle bağrımızda boynumuzda uyuyuveren bebeler direniyor resmen. biz 8.aya giriyoruz, düzene girdi mi sence? hayır tabi ki. umut falan etme diye söyliyim dedim :))

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

maşallah ne kadar tatlı olmuş kuzucuk...

sevgiler