Mentol..Biraz daha mentol...

16 Mart 2009 Pazartesi

Goethe'nin son sözleri 'Işık..Biraz daha ışık..' imiş.
Benim de son isteğim mentol şu günlerde :)
Zira şu anda soğuk algınlığı ile grip arasındaki eşikte elimde mentollü mendillerle beklemedeyim.
Nerden, nasıl kaptım bilmiyorum. O kadar dikkat etmeme rağmen 3. günümde boğaz ağrısı, burun tıkanıklığı ile uyandım yine. Kendimi çok bırakmamaya çalışıyorum. Soran herkese 'İyiyim.' diyorum. Tüm gün portakal, bal-limon, adaçayı vs ile hiç boş bırakmıyorum bünyeyi :) Bir de eyp'nin aldığı Mentholin diye bir mendil var. Süper..Yüzyılın icadı :) Kupkuru görüntüsü ama burnuna çekince ciğerlerine kadar yoğun bir mentol doluyor. O çok iyi geldi.
Sürekli yanaklarımı yalamak, bana sarılmak isteyen melek güneş ise ayrı bir olay zaten :) Ona bulaştırmasam da şurubunu içirdim her gün ne olur ne olmaz..
Bu arada meleğim, 6. ayında. Yürütece alıştı. Bazen dinlenmek için 5-10 dk bırakıyorum bayılıyor. Yalnız bi sorun var sanırım, bizimki geri geri adım atıyor :)
Birkaç haftadır beni uğraştıran birşey vardı.
Güneş'e yoğurdu alıştıramamıştım bi türlü. Yiyor ama 5 dk sonra fazlasıyla kusuyordu. Birkaç gün vazgeçtim ama öyle de içim rahat değildi. Ya ben güzel mayalayamadım, zaten ilk defa denemiştim bunu, bir de mamaya mayalayınca hiç anlayamadım tadını mı sevmedi, ağır mı geldi..



Epeydir takip ettiğimiz ama hiç alışveriş etmediğimiz hepsiburada'ya girmiştim geçenlerde ne var ne yok diye. Bir baktım Arzum'un yoğurt yapma makinesi indirimde hem de hızlı gönderime girmiş. Gece 00.30'da eyp ile Güneş'i uyandırmamaya çalışarak verdik siparişi. Benim uyumadan önce aklıma geldi. eyp de kaptı laptopu aramıza, ışıklar sönük, ben cüzdandan kredi kartının nosunu arıyorum vs.. :) Az önce geldi kargo. Hemen Güneş'i uyuttum. İlk denemeyi yapıyorum. Bir kavanoz ona, bir tane de benim için. Bunu becerebilmişimdir umarım. Neticede ılık süte yoğurt.. İnsanlar yıllarca böyle yapmış. Ben niye kasıosam kendimi bu kadar :)

5 yorum:

benimkuzum dedi ki...

öncelikle çok geçmiş olsun .
yoğurt makinasını 1,5 yıldır kullanıyorum çok pratik ve kullanışlı , tadıda tam kıvamında minik güneş bayılacak sevgiler figen

gezicini dedi ki...

makine ile çok kolay oluyor. merak etme, yaparsın.. çok faydalı...
sevgiler
gorki

senem dedi ki...

elf geçmiş olsun, umarım en kısa sürede atlatırsın hain soğuk algınlığını.

bu arada merak ettim yoğurdu neden mama ile mayalıyorsun?

Tuğçe dedi ki...

Merhaba,
Çok geçmiş olsun öncelikle...Umarım hemencecik geçer...
Yeni makinen hayırlı olsun. Güle güle kullan. Bahsettiğin siteden uzun zamandır alışveriş ediyoruz ve teslimat hızı vs konularda çok memnunum.
Yoğurt mak. ile ilgili kullandıktan sonra memnun kalıp kalmadığını ve tabii Güneş in tepkilerini paylaşırsan sevinirim.
Sağlıcakla...

gulnihal kalfa dedi ki...

abla beniiim geçmiş olsun ya :(
bugün seni gördüm rüyanda melek günş ve bir bebişle daha o bebişte erkekte üstelik dedim acaba doktora gider ayak içimemi doğuyor ne ?
neyse kendine çok iyi bak aman. tekrar tekrar geçmiş olsun çok öptüm seni